mandag 20. desember 2010

Blå G, om livet og det som opptar meg

Jeg har prøvd å skrive noen blogger tidligere, men de har nok vært for prentensiøse, jeg har forsøkt å frelse verden. Sånt er sjeldent inspirerende i lengden, for verden svarer ikke. Det blir som å rope fra en fjelltopp i et øde land, før eller siden vil de fleste gi opp. Som oftest blir det før.

Så om denne bloggen blir noe mere enn noen spede skrik fra en øde fjelltopp, eller får sitt eget liv og sin egen mening gjenstår å se. Om noen gidder å lese Blå G er også et åpent spørsmål. Tittelen er såpass åpen at jeg kan fylle denne plassen med det som faller meg inn, slik jeg er selv, et innfallsmenneske.

3 kommentarer :

  1. Gleder meg til å lese deg. Du greier å skape morsomme bilder med ord - refererer for eksempel til "spede skrik fra en øde fjelltopp" - så lykke til med den blå g.

    SvarSlett
  2. Blå g minner meg faktisk om tittelen på et trykk jeg har som heter "Gi meg en enda blå ton och sommaren er din" ... :-)

    SvarSlett